Torsdag= BVC

Jaa.. denna dagen startade med en jäkla fart alltså! Vaknade i morse och liten ville ha mat så hon fick sig en flaska och vips så somnade vi om.. Vaknade av att Alva hade vaknat,hon låg i sängen och surrade för fullt.. och jag sträckte mig trött efter telefonen för att kolla vad klockan var.. tankarna for genom huvudet..(bara en liten stund till)
Kikade yrvaket på klockan HALV ELVA! SHIT! 
 
-Mattias..
-mmm...
-vi ska vara på bvc om en timme..
-men va fan.. Nu måste allt gå undan
 
Ner,mata Alva,byta på alva,klä på oss,sälja skötbord,fixa håret( läs ta på sig en mössa),packa skötväska,packa in oss i bilen och sen mot stan. Vi vart ca 10 min försenade, Alva följde fortfarande sin kurva jätte bra och hon hade blivit både längre och tyngre :) Mammas lillhjärta <3
Efter Bvc var vi på kvantum och dollar en sväng för att handla lite och sen begav vi oss hemåt igen.
 
Hem och börja rota fram allt som vi ska ha med oss till kojan, tänkte nämligen att vi skulle åka dit i morgon.. Hellst hade vi väl åkt idag,men blir så gudarns stressigt.. Nå nå då har vi morgondagen att se framemot. Plus att vi kommer oss i vägg hyffsat tidigt,och har hela dagen på oss att elda upp värmen där i kojjan så de är varmt till natten:-) Och det betyder även att det blir Alvas första riktigta utflykt! myspysigt värre :-)
 
Igår var jag förbi hos Helen och fick göra naglar åt henne, riktigt trevligt måste jag säga :-)
Och om det är någon annan som vill ha gelénaglar så bara hör av er, tar 200 för att göra dom.
 
Nej nu dona med annat! Hej så länge
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0