när allt går till slowmotion...

... när det känns som att hjärtat slår miljoner gånger för snabba slag och du bara väntar att det ska stanna pga det.. när det känns som att hela din tillvaro rasar samman.. när du svara i telefonen och hör den väldigt bekanta rösten som berättar det du inte vill höra.. när alla tankar och frågor dyker upp samtidigt och du önskar att alla dom hundra milen bara var en 3minuters resa.. när du känner paniken som slår volter i bröstet på dig DÅ vet du att älskar någon högt!


i lördags for vi till stan för besök hos hjärtats syster och bestämde att vi skulle ut och käka,såg fram mot en trevlig eftermiddag med svärföräldrarna,svägerskan med familj.. nog för att det var trevligt,men jag var inte där riktigt mentalt.. mina tankar fanns i en annan del av landet. hoppades,önskade,bad att allt skulle gå bra. oron som bet sig fast.. operation..? ingen operation.. panik! vad händer?! kolla biljetter,hittar biljetter,kan inte åka är för sjuk kan smitta,dåligt immunförsvar.. fan!
stannar hemma,trampar runt,väntar att telefonen ska ringa... Snälla älskade du,bli frisk.. vi kämpar med dig och jag kommer utantvekan om det behövs på någotvis!

det är en lång resa kvar och du är inte ensam! önskar verkligen att jag kunde vara där med dig/er...

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3<3

2013-01-15 @ 07:49:58
URL: http://nattstad.se/Empaaaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0