mitt i natten inlägg..

egentligen borde jag som normalt folk ligga och sova den här tiden på dygnet,men... nej istället ligger jag här klar vaken med en jävla värk i nacke/axlar. ska iaf iväg på massage i morgon vilket jag längtar väldigt mkt efter just nu. idag har varit första dagen på hjärtats ledighet,lovely! dock blev inte dagens start den bästa då min far anlände hit i vanlig ordning när dom ska vidare till ullatti och jobba. visst det gör inget att han hälsar på då och då men han får gärna göra det efter arbetstiden så man har hunnit kliva upp och vakna.. skönt och kunna äta sin frukost i lugn och ro i bara trosorna och t-shirten.. hur ofta infinner sig lugnet här numera? just det.. ALDRIG så när Mattias är hemma betyder det att jag faktiskt kan äta min frukost utan någon som försöker mosa ihop min macka,slita i underlägget så att jag inte kan dricka något till mackan och får vänta med kaffet tills Alva somnat eller är helt nöjd med tillvaron. jag har chansen att faktiskt prata med min sambo om saker som inte min pappa eller någon annan för den delen behöver höra.. nånå behöver jag säga mer än att min morgon blev åt helvete?

resten av dagen har flutit på bra.. blev köttsoppa till middag och jaa.. har väl inte hänt dessmer,hjärtat har skottat gården och jag har rensat min garderob fick ut ännu en säck med kläder.. skönt!

nu försöka sova så jag är pigg och trevlig i morgon och hoppas på att gubbfan inte tänker våldgästa ännu engång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0