min mini..

är nog en av dom mest grinkoo damer som finns numera.. fram tills för ungefär en vecka sen har hon varit en Ängel men nu, går det inte att göra någonting när vi är ensamma hemma, så fort jag sätter ner henne skriker hon.. så ni kan ju gissa varför jag sitter här istället för att städar.. jag han ju iaf dammsuga, vilket jag inte fick göra igår.. diskmasinen den står öppen och halvt ur plockad.. var bara lämna den och plocka upp fröken här bestämmer jag.
 
Idag har vi inte gjort dess mer, har badat Alva och när hon sen somnade skyndade jag mig i duschen och slet fram dammsugaren och det gick bra ända tills jag slog av dammsugaren,då vaknade hon naturligtvis.. nu tänker ni säkert "varför är du så satans trög och dammsuger när ungen äntligen sover?!" men det ska jag tala om,hon sover som bääst när det lever om och väsnas en massa.. i fredags tex.. var vi till tobbe och malin.. när tobbe då hade igång (sticksågen?) och malin dammsugaren då somnade hon på direkten.. Hon är skum, jag vet ;)  nå nå.. bara gilla läget, jag har ju iaf en anledning att få blogga lite ;) 
 
Nej nu byta blöja och sen dricka en kopp kaffe åde! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0