Lost in space!

Gaaah.. Sitter på FB och nöter de där jävla lost bubble! Avskyr verkligen när man fastnar på en och samma bana.. När jag väntade Alva så fastnade jag på en bana och höll på att nöta samma bana dagligen i typ 2 månader, tillsist är det som att man får någon form av hjärnsläpp och bara skjuter iväg dom där satans bollarna.. Nå nå inget att hetta över.. 
 
Än har det inte hunnit hända dess mer här  hemma på 44:an, Mysmorgon med hjärtat och mini innan vi klev upp.
(Läs: Alva låg i sängen och vrålade, inte av ilska utan för att hon lekte med kanin) Klev upp,hoppade i duschen, sen var det Alvas tur att bli badad. Alva fick i sig lite gröt och somnade sen gott i vagnen, Jag och ewwe tog oss varsin smörgås och nu ska jag dricka lite kaffe. 
 
Hjärtat är ute och donar, sen kommer även hjärtats pappa hit, dom ska dona med nått där ute i garaget vad jag förstod det som...
 
Vad jag ska göra? jaa.. blir förmodligen att fortsätta med mina tennarmband;)  Gudarns så kul det är!
 
Nej nu dricka lite kaffe och vänta på tvättmaskinen som jag just slagit igång ska gå klart :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0