Lasse Kroner är rätt så gullig...

-Men åååh.. då kommer jag ju se ut som Lasse Kroner...!
-Men Lasse kroner är rätt så gullig..
- så säger du bara.. älskar du mig ändå?
(Googlar fram Lasse) -mmm... han är gullig....JÄTTE..gulliig..
 
 
Haha! Det är dags för min kära karl att klippa sig!;) 
och vet ni? Han är miljonersmiljoner gånger gulligare än Lasse.K!
Får ge honom någon klen tröst om att han kan skylla på att han är 2barns far och fyller snart 30!;) 
Sötnöten min!
 
Idag har vi roat oss med massor, en vända förbi på 57:an och sen hem, gjort tennarmban. Har gjort ett åt pappa och varsit åt tjejerna:) Så fina så.. det tar sig!
Hjärtat har donat lite här ute på gården en vända och så har vi haft finbesök av Kusin Daniel.. Riktigt trevligt, inte speciellt ofta man träffar honom. 
 
Evelina är in säng, Alva nördar här vid datorn med mig och är på ett jävlar humör då man sätter ner henne.. Kan väl omöjligt vara en till tand påväg IGEN?!
Hon har ju fått sina två framtänder i nedrekäken, nu tycker jag det kan räcka för ett liiiitet tag så man får vila upp sig lite och slipper dras emd värsta surisen hela tiden.. Fatta när hon Och Ewwe kommer upp i tonåren och har sina PMS dagar då!? Shit vad jag inte vill finnas i huset då!
 
Nå nå nu ge min karl en hjälpande hand han står där i hallen och försöker snagga huvvet.. Hej så länge
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0