bara sådär

Sitter här hemma i ett lugnt och nästan tyst kök.. Det enda som hörs är musiken som strömmar ut ur högtalarna och pannan som då och då går.. 
 
Egentligen är jag ganska trött just nu men det känns som att jag innan jag går upp vill mysa på här i ensamheten en liiiiten liiiten stund, sen ska jag gå upp och puss på mina 2 älsklingar <3
 
Idag tog vi sovmorgon här i huset, när vi klev upp så var det diskmaskinen och blöjbyte som var prio1,
laddade sen på lite kaffe och goaste Helen dök upp med Miranda och Ebba. Känns kul att tjejerna har varandra,
Ewwe och Miranda är ju nästan lika gammla medans Ebba och Alva är lika gammla. Det betyder att dom kommer ha någon att leka med genom åren!:)  Ewwe och Miranda drog upp på vindan medans jag och Helen fick ha kaffemys och en riktigt trevlig pratstund.
 
När dom for hem så var det matdags för Alva igen och sen blöjbyte innan hon somnade och jag satte mig och kikade lite kläder på HM åt Alva,Mattias och mig.(Ewwe har så mkt kläder så det känns som att hälften knappt hinner användas!)  Började med middagen som idag bestod av lasagne *mumma* och naturligtvis när man börjar med något vettigt så kommer dom rara små liven på att dom behöver hjälp, så mitt i all middagskaos ringer min pappa och vill surra en stund( inte riktigt läge,upptäckte att jag höll på att bränna köttfärsen).
 
Älsklingen min kom hem och det helt perfekt lagom tills maten var klar, så vi högg in på den.. Lyckades riktigt bra med den om man nu får skryta med det;)
 
Skjutsade sen iväg E, och gjorde ett stopp hos I och H på hemvägen,blev där och surra ett bra tag innan vi begav oss hem för att göra egentligen ingenting.
 
Har provat mixtra lite med "luffarslöjd i kväll.. krävs MASSOR med tålamod! Satte mig sen vid datorn läste lite bloggar och blev inspirerad att skriva lite själv. 
 
Fammo ringde också och uppdaterade mig om läget nere i södern.. Känns som att man egentligen kan slappna av lite nu men det törs jag fan inte. Har precis insett att jag hade kunnat förlora någon betydelsefull och jag slutar inte oroa mig förens det är läge för det!
 
nu ska jag bädda ner mig brevid mina sötsaker och sen ska jag SOVA! :) 
 
Godnatt sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0