07 – När jag var liten

kom ju på att jag faktiskt höll på att fylla i en massa sånt här jox..
Blir så lätt förvirrad då jag bloggar från mobilen ibland.
Också därför jag sällan svarar på kommentarerna ni brukar skriva.
 
 
 
NÄR JAG VAR LITEN
 
-brukade jag vara mkt nere hos mina farföräldrar som då hade ett hus lite utanför uppsala.
- Älskade jag att sjunga
- Har jag haft hamstrar
- Växte jag upp i sammakko och yrttivaara
- Lekte jag mycket med min kusin Tobias
- var jag ljushårig
- hade jag tutte och snuttefilt
- fick jag två bröder (Oscar och Johan)
- Drömde jag om att gifta mig med en prins och bo i ett slott.(Jag har hittat min prins och vi bor i ett slott men vi är inte gifta ännu.)
- var mina favorit tuggummin Jenka och päronbugg
- Var jag mörkrädd
- var jag helt fascinerad av åskväder
-Älskade jag att bada
- Hade jag en svart kanin som hette mimmi
- Sov jag och pappa i husvagn och såg en ko utanför fönstret(Den kon bajsade i våran grill!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0