Mongo Måndag!

Vaknade upp och var på ett jävla humör, Alva fick sin flaska och sen vägrade jag kliva upp så hon somnade om och jag lika så .. När vi sen vaknade så gick vi ner, alva fick gröt och evelina flingor och mjölk.. jag gick ut,skulle kika i förrådet efter en grej, var tvungen och gå igenom garaget och vad hittar jag där?! Jo min FAVORIT LAMPA, där stod den på arbetsbänken och jävlar vad ilskan bubblade upp. då har jag frågat fanskapet bara för några dagar sen om han har sett den, men nääää... inte det inte... Fatta jag höll på att få ett spel där ute.
 
gick morrande in och mötes av en Alva som var trött... INTE KUL!  bäddade ner henne,dög inte, hade henne i famnen och vaggade, dög inte. INGENTING var bra tillsist la jag henne i vagnen igen måttligt less och irriterad och vad gör hon? Skriker ännu högre! Famnen en stund och då skriker hon ännu ännu högre, trode inte ungen kunde skrika så högt. Lägger henne i vagnen ännu en gång och dit tvär däckade hon.. snacka om skum!
 
Är lite lur på att det kan vara en tredje tand på G..? Ja det vette fan,hade god lust att pälsa på barnen och gå ut så jag får promma en stund och känna lite friskluft men det tänker jag inte det kommer sluta med att jag är ännu mer irriterad och frustrerad innan vi ens hunnit till brevlådorna då 5 åringen i huset garanterat hunnit ställa tusen frågor och beundrat utsikten minst 40ggr.. så nej tack jag stannar hellre inne och surar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0