ljuva söndag

godmorgon mina vänner,hoppas helgen varit till belåtenhet. här har vi haft fullt upp i varjefall. i fredags blev det en vända till sammakko för att fira pappaHenka som fyllt 25,sen hem och ställa i ordning samt görs tårtorna till gårdagens 5 års kalas.

pigan var nöjd med firandet, hon fick en ny säng,kläder,filmer,nagellack,pärlor i mängder,en onepice med öron! en massa smått och gott och framförallt cd-skivor.. hon fick ju en cd-spelare i julklapp så gissa om hon har diggat igår!? ooohja! dom har haft disco igår och dom har dansat (läs hoppat) så taklampan i vardagsrummet höll på att komma ner! tillåmed vardagsrummetsprydnader höll på att ta sig en svängom.. ljuva barnkalas! till fikat bjöds det på fjärilstårta som 5 åringen själv hade beställt( och vad gör man inte för att försöka hålla dom rara små liven nöjda?) och en massa annat småfika:-)

efter dagens kalasande begav vi oss till ullatti för lite mer kalasande hos min kusin Tobias som fyllde hela 24 år,ännu en gång har han hunnit ikapp mig,meeen snart brassar jag om honom igen;-)

efter att vi varit där åkte vi hem igen,gosade ner oss i soffan och kikade mello innan vi gick upp och la oss. gudarns så skönt det var när huvudet landade på kudden!


vaknade halv nio i morse, Alva fick lite gröt ,tror att det mesta egentligen hamnade överallt annat än just i Alvas lilla mun/mage.. kändes som att vi var täckta i gröt båda två.. lite fika för oss övriga och nyss lunch,för vi tänkte nämligen ta en tur med skojtran till hakkas och familjen singström-larsson/Vikman:-) nu klä på mig och mini! hej så länge







en glad liten skit!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0