Hela jävla veckan..

... gick åt helvete! jag verkligen ser framemot morgondagen då jag och Helen drar till Jokkmokk för att kika marknaden! är så otroligt less på att inte kunna göra något utan dom där miljoner frågorna eller fröken missnöjd som hela sin vakna tid hellst skulle sitta i famnen och titta på allt.. och jag kan upplysa om att idag är INGEN bra dag för varken stalking,miljoner frågor,tjat eller gnällande. som att det inte vore nog med att hela jag är ur balans,nä då ska jag bli ännu mer ur balans.. Alva vaknade vid 1? åt och skulle INTE somna om.. vi gick ner så Mattias iaf fick sova.. sååå.. klockan 4 är sista gången jag kollade på klockan och sen vaknade jag vid 5? när hon åt igen men då matade Mattias henne.. hon somnade om och vaknade sedan kl 07.23! då var jag less.. då kom nästa donna och skulle äta lördagsgodis! ja men dra åt.. jag trodde jag skulle få en lättare hjärnblödning! nu vila ögonen.. men gissar Alva slår upp sina bruna så fort jag stänger mina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0