Söndag och mommos snosa på Alva dag

Natten har gått hyffsat bra måste jag skryta med,vi fick oss några timmars sömn, och sen har Alva blåst på till ca 09.15.. klev upp och gick ner då,gav henne lite mat och sen låg hon i  soffan och filosoferade en bra stund innan hon somnade om och då passade jag på att smita in i duschen:D  
 
Pratade med min kära mor för ett tag sen och hon berättade att hon,moster och Alice skulle komma och göra oss sällskap här idag:) MYYYYS på hög nivå med andra ord en riktig tjejdag!:) Bara E som saknas nu, men hon kommer hem i kväll med hjärtat. 
 
I morgon blire stan och BVC med Alva sen förbi hos Ida med Familj där det vankas middag :) Trevligt som tusan
 
Nu vet ni att vi lever här på 44:an så nu ska jag slänga mig raklång på soffan en stund tills Alva vaknar igen och är hungrig :-p tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0