en trött Hanna är ingen trevlig Hanna

i vanliga fall iaf... här sitter jag med Alva i famnen,verkar vara det enda sättet att få henne och sova. så fort jag lägger ner henne skriker hon, känns inte sådär jätte bra faktiskt. känns som att detta kan bli en lång natt.. tror det är magen som tjorvar med henne ännu,mammas lilla hjärta<3

älsklingen min är på jobbet, han har eftermiddag den här veckan och det känns verkligen riktigt tråkigt när man har haft honom hemma så länge,speciellt på kvällen när man inte vill något annat än att krypa upp i hans varma,mysiga famn och snosa på honom.. gudarns vad den människan luktar gott alltså!

idag har jag förövrigt haft frugan och hennes syster på besök,trevligt som tusan :-) sen hjälpte stora pigan mig att rulla köttbullar som vi skulle äta till middag, lagom till maten dök mina rara svärföräldrar upp med Ella så vi bjöd dom på middag :-) Evve var överlycklig när hon fick en stund av lek med Ella och hon tyckte det var minst lika kul med våran nya familjemedlem som faffa hade med sig( en hund). dock kommer den vovven inte vara någon direkt "sällskapshund" utan ska används som jakthund.


nu ska jag testa lägga mig med mini här på soffan, har dock inte allt för höga förväntningar ;-) hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan ❤ allt bra med er? Låter som liten kanske behöver Semperdroppar funkade kanon på Tilda & hennes pluttmage hoppas det löser sig kram till er alla

2012-09-18 @ 00:29:11
URL: http://bjorkhallsbusarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0