Det finns någon rättvisa i världen i allafall...

Ett nattligt inlägg från mig... Har suttit och kikat runt här på nätet gammelbloggen bl.a och måste säga att jag kan inte annat än le med hela själen när jag ser tillbaka på mina helvetes år och tittar på hur mitt liv ser ut idag. Om någon för bara ett år sedan hade sagt åt mig att jag skulle sitta här mitt i natten och vänta på att min älskling ska komma hem från jobbet medans jag lyssnar på våran dotter som knorrar lite i vagnen då och då så hade jag skrattat den människan rätt i ansiktet! Jag hade frågat om den människan inte var riktigt riktig och förmodligen gått min väg precis som jag alltid gjort..
 
Att jag sitter här idag och ser hur otroligt långt jag kommit under ett år är otroligt, och utan min Mattias hade jag förmodligen aldrig någonsin mått så här idag, och att vi skulle få den mest underbaraste, vackraste dottern i hela världen är helt ofattbart! Jag må vara trött och slut i kväll, men ALDRIG någonsin skulle jag byta bort detta som jag har! Det jag känner nu är inget annat än ren och skär lycka, Jag har världens mest underbara karl som jag älskar så obeskrivligt mycket. Jag kan inte förstå att just jag hade turen att träffa honom och att jag får vara en del av hans liv.
 
Det kommer dagar då jag undrar hur mitt liv hade sett ut om jag aldrig hade träffat honom och vet ni?
En sak är då säker jag hade inte mått så bra som jag gör nu och förmodligen  hade jag snurrat på i gammla hjulspår, han var den som hjälpte mig tillbaka upp på banan igen, min fina fina älskling, min räddare i nöden! Jag älskar dig Mattias <3
 
Nu ska jag passa på att spela lite och invänta mitt livs kärlek innan vi får tassa upp och lägga oss <3 
 
 
Hejhopp!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0