Dags för en uppdate..

Åter igen känns det som årtionden har passerat innan jag fått fingrarna ur det berömda hålet och faktiskt uppdaterar min blogg.. Här hemma händer det inte allt för mkt faktiskt, har inte kommit nån bebis på 44:an ännu, vilket börjar kännas väldigt jobbigt i min kropp då jag haft så otroligt ont sen jag fyllde år typ..
 
Igår morse när jag vaknade och gick på toa så upptäckte jag att ännu mer av slemproppen gick och då var den blodblandad, första spontana tanken var LÄSKIGT! Med tanke på att jag hade haft så otroligt ont under hela natten så var det inte så konstigt.. Hjärtat skulle in till stan med hjulingen igår då den skulle på service så jag följde med..(vågade inte stanna ensam hemma ifall det skulle sätta igång). Tur var väl det, för hade jag stannat ensam hemma hade jag väl fött hit på köksgolvet med min tur. Hade så sjukt ont igår och kunde knappt gå på toa och kissa,kändes som att inälvor och allt skulle rasa ut om jag satte mig på toastolen.. På em for vi till cilla och henka i sammakko,där vi blev bjudna på middag och jag fick lite kvalitetstid med Charlie, vi låg på soffan och jag halvsov nästan där medans han typ snarkade mig i örat. Gosigt värre, Värkarna höll i sig och kom oregelbundet och när vi kom hem så kunde jag känna hur dom började avta lite smått för att sen nästan försvinna helt. SKÖNT! 
 
Blev en tidig kväll igår då vi gick i säng typ halv nio redan, och jag har sovit hyffsat bra, vart upp på toa två gånger i natt och haft ont så fort jag har rört mig men som sagt har ändå lyckats sova.. Sen han jag visserligen bara vakna och slå upp mina brun*/gröna innan värkarna var tillbaka..Dom är ännu oregelbundna men dom känns och om vi inte får en bebis inom dom närmaste dygnen så blir jag då fan förvånad! Funderar på vad tusan man ska göra för att hålla igång här hemma, har starka funderingar på att städa toaletten och kanske köra en runda med snabeldraken så jag sen får testa mitt nya skurmedel ;) Spännande va?!
 
Nej nu hitta på något här hemma så vi kanske får åka in och få ut våran bebis snart :) Tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0