You make me feel alright..

Just kommit oss hem efter en sväng till sammakko och sen ett stopp i Hakkas hos Lisso och Macke.
Hittade en mapp med lite musik här på datorn och var tvungen att lyssna så klart och gudarns vilka gamla godingar jag hittade där!:) Musik som bara får en att vilja vråla högt av lycka! Lovely! Tror jag måste föra över några låtar på telefonen så jag har dom där och kan digga gärnet när jag ska börja promma, för dom ger ju verkligen en riktig kick!:D  Tänkte jag skulle börja promma och röra lite på mig, men dock får det bli under dom tider hjärtat är hemma, pallar inte med att dra med mig båda kidsen ut varav en ställer tusen frågor under loppet av en millisekund.
 
Känner mig otroligt mör i kroppen just nu, vad det beror på har jag faktiskt inte en blekaste aning om, känner mig bara otroligt trött och seg mest hela tiden nu vilket iofs har sina förklaringar och jag funderar om det sega och möra i kroppen beror på det.. Mkt möjligt..
 
Har väl egentligen inget vettigt alls att berätta.. tänkte bara att jag måste visa att jag faktiskt lever, då jag är så otroligt dålig på att uppdatera..
 
Var till stan och BVC igår med Liten Alva, hon hade gått upp till 4280g och var nu 55 lång så nog växer hon sakta men säkert. Själv tycker jag att hon blivit riktigt lång! men det kan ju ha att göra med att hon faktiskt börjat sträcka ut sig mer och mer hela tiden nu:) 
 
Nej nu göra någon sorts nytta här hemma... hänga tvätt! Wiiie:P
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0