Man får offra saker som mamma...

... just precis.. I natt klev jag upp och gick ner med mini då hon bara gallskrek när hon skulle försöka somna och han knappt sätta mig till rätta i soffan med täcke och kuddar och hela tjotaballongen så däckade hon i min famn. Tog mig upp från soffan på bästa smidiga sätt.. Känner mig smidig som ett kassaskåp kan jag tala om! La henne iaf i vagnen och sen la jag mig på soffan ihopp om att somna skönt.. och visst gjorde jag det.. 2 timmar senare! Alltså har jag somnat klockan 6 i morse och Alva vaknade igen vid halv åtta sen dess har hon knorrat och tjorvat och vill sova men så fort hon tappar nappen så börjar det om.. Jag hade tänkt jag skulle gått i duschen för att piggna till lite men hinner väl bara in där och tvåla in mig så kommer damen på att hon inte vill ligga i vagnen och sova mer. Så ja jag får väl helt enkel gå smutsig och halv död  tills min karl kommer in igen.. Skickade honom ett sms då jag inte kan ringa.. pengarna slut på kortet.. :/ och ut på bron vill jag inte och vråla då vaknar väl mini.. så jag får väl vackert sitta här och vänta på att få hjälp!
 
 
Idag känns som en sån där dag då jag vill göra något riktigt kul.. frågan är bara vad?! Kan ju läsa på om krukväxter eller nå :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0