har ju slitit sig i håret för mindre...

idag är det en sån där dag igen  då det bara känns som att jag hade velat lägga mig i ett bad och sen råka tappa i brödrosten.. Har nu försökt få mini att sova sen typ halv tre-tre tiden så jag skulle få något gjort här hemma.. finns ju som sagt lite att göra.. men inte det inte! Så fort hon vart påväg att somna eller just när hon somnat då har Evelina börjat dona med något,jag hade kunnat ge mig fan på att hade jag gömt mig i källaren för att försöka söva Alva hade hon haft en anledning att gå ner dit och leva om också, Är så otroligt jävla less nu, här sitter jag med en Alva i bärele och försöker få henne att somna, hon är så otroligt jävla övertrött nu så hon bara är gnällig.. hoppas hon somnar snart så man får någonting gjort iaf..Fast jag måste ju säga att mest lockande just nu är att ta med Alva upp till sovrummet och sova! 
 
 
Är inte alls på något vidare humör alls just nu, känns som att jag bara vill gråta... Är så sjukt trött så det finns inte ens på världskartan! Finns inget bra att kika på tv heller sååå... ja jag kanske slår igång en film sen istället när E är i säng.. Vilket inte borde vara allt för långt borta. Klockan kvart över fem ville hon hoppa i nattlinnet.. kunde dock tycka det var lite väl tidigt ifall vi hade fått för oss att pysa någonstans dessutom.
Nej nu vänta tills Alva somnar så jag törs lägga ner henne och sträcka lite på mig!
 
hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0