Hanna Sofia

Hejhopp mina vänner! Jag vet att det är ett bra tag sen jag skrivit, men det känns som att tiden inte alltid räcker till.. Idag passar jag på, när Alva sover och Orken ändå finns :) 
 
Hela veckan som har passerat har inneburit uppstigning före fan själv och idag fick jag sovmorgon, ända till klockan åtta, kunde inte somna om och sova vidare, lika bra de kanske för det känns verkligen som att jag redan sovit för mkt, har som lite ont i huvudet.
 
Igår var vi till stan en sväng och hälsade på hos älskade frugan och Ilan med familj, riktigt trevligt.. Kändes verkligen som att jag behövde lite kvalitetstid med min rara sandra. Vad hade jag gjort utan henne?!
 
Idag blir de däremot en tur åt andra hållet, ska nämligen åka ner till överkalix.. Är marknad där i helg och mamma ska ner till sin kusin som bor där och ha visning samt göra lite naglar så jag tänkte att det kunde vara kul att följa med så jag får träffa Åsa jag också. Jag tycker hon är så otroligt go den människan.
 
Nu ska jag dricka upp kaffet och sen göra mig klar, snart dags att bege sig.. På återseende mina rara vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0