En lista och lite vardag..

x Kärlek & relationer


01. Ditt civilstånd?  Förlovad
02. Är du nöjd med det? Jepps, annars hade jag väl ändå gjort något åt det :) 
03. Vem kysste du senast? Min underbara karl! <3
04. Har du varit kär på riktigt? Jaa
05. Har du varit ihop med någon du älskar? Ja, och jag är det nu
06. Ditt längsta förhållande? 4 år
07. Ditt äldsta strul? oj.. hmm.. han var typ 13 år äldre än mig
08. Ditt yngsta strul? måste varit 4 år yngre än mig
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? Jag tycker inte kärleken har någon ålder, är man kär så är man
10. Vad för sorts killar faller du för? ja, ska jag vara ärlig vet jag faktiskt inte.. Alla har väl olika saker som faller för..
11. När kysste du någon senast? Igår
12. När vill du skaffa barn? Jag har redan en underbar liten dotter
13. Har du kysst någon annans pojkvän? hemskt att säga.. men ja

x Privat
14. Vad är ditt andranamn? Sofia
15. Har du sårat någon med flit? Ja de har jag säkert
16. Vilken webbsida besöker du oftast?.. haha gissa tre gånger! FB så klart
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? hmm.. Fammo och faffa kanske?
18. Är du kär? Ja, i världens mest underbara människa
19. Vem bråkade du senast med? oj det kommer jag inte ihåg..?
20. Har du varit i slagsmål? jo tyvärr
21. Brukar du dricka alkohol?Ja, men det är länge sen nu..
22. Är du rökare? feströker.. och ja nu har jag ju faktiskt köpt ett paket men i det finns det kvar massor och det        har räkt länge..
23. Snusar du? Joo..
24. Hur gammal är du?24
25. Har du bra självförtroende?Ja jag tror det?

x Personer
26. Vem är den du ringer när du behöver hjälp? Det beror på vad det gäller.. Men förmodligen mattias allra först :)
27. En snygg person? Älsklingen min så klart!
28. Vem smsa dig senast?Mia :) 
29. Vem smsa du senast?Mia:)
30. Vem ringde dig senast?Ett konstigt nr, jag inte svarade på men innan det var det Ida och det missade jag.
31. Vem kramade du senast? Evelina.. typ nyss :) 
32. Vem såg du senast?Evelina, hon leker här i köket
33. Vem ser du upp till? Frugan (sandra) För att hon är så jävla viljestark och hon visar mig verkligen att man kan ta sig vars man vill!
34. En person du skulle vilja se ut som?hmm.. mig själv? Varför skulle jag vilja se ut som någon annan?
35. En bra artist?oj, det finns ju hur många bra som hellst!

x Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel? Telefonen kanske
37. Hur ser din drömkille ut? Som min Mattias.. <3
38. Är du homofob? nope
39. Har du tandläkarskräck?Ohja! Huvva, jävla tandläkare..
40. Hur många har varit otrogna med dig? vad har ni med det att göra?:P
41. När var du senast i Stockholm?hmm.. det minns jag inte, det är då länge sen iaf
42. Är du helsvensk?ja
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år? Nej, inte då ännu iaf! 
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv? ingenting, hade jag inte gått igenom det jag gjort så hade jag inte varit den jag är idag
45. Vad är du rädd för? Att förlora dom jag älskar
46. Är du lycklig? ja, jag är nog en av dom lyckligaste på denna jord!
47. Brukar du använda smycken?ja ibland, fast det är klart.. förlovningsringen är ju alltid på :)
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? Kärlek,tillit och respekt (ärlighet går under tillit)
49. Är du en djurvän? Ja, det tror jag väl, iaf vad det gäller katter:P
50. Vad vill du bli i framtiden?Mångmiljonär, men vem vill inte det?!;) och blir jag inte det så lärare kanske?

 

 


Dessa listor, dom är ju rätt kul i mellan åt :) 

Idag har det vart en dag med trevligt sällskap och bakning, Vaknade i morse vid 10 kanske och möttes av ett gäng pigga familjemedlemmar när jag kom ner samt en Nisse :) Tog mig en kopp kaffe och sen dök Ida och tjejorna upp, riktigt trevligt med lite sällskap när hjärtat for på em-jobb.. Har bakat en blåbärskaka och chokldsnittar samt hängt och vikt lite tvätt, väntar på att nästa maskin ska gå klart så jag får hänga upp det och sen blir det dags för middag:) Hade först funderingar på köttbullar och satt sen och funderade om jag skulle göra någon paj av något slag men kändes så bökigt så det lutar mot köttfärssås och spaghetti.. Fick meddelande av Mia tidigare om att hon skulle kika förbi här nu i em, ska bli trevligt med lite sällskap såhär när hjärtat jobbar.. är ju så tråkigt att vara ensam.. Nog för att jag har kidsen hemma men det är inte samma sak.

 

Nej nu en sväng på Toa och kolla om maskinen är klar sen blire middag Innan pigis går lös på blåbärskakan..(Den tyckte hon om) hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Frugan

Love U ❤❤❤

2012-10-09 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0