Blanka blad...?

Känns som att just nu är jag riktigt slut som artist.. känner mig nästan lite febrig?!:-O vars fan kommer det i från?
Hoppas och vill verkligen inte att jag ska bli sjuk IGEN!
 
Idag har vart en dag med fullt ös.. Håller på att måla om här hemma, vet inte om jag berättat det?
 
Det är alltså vårat kök som får sig en omgång.. Vi har ju som bekant varit väldigt less på detta kök då det har känts så otroligt kallt och stelt... så nu fick jag ett ryck.
Kan ju dock upplysa er om att jag hinner dra några penseldrag eller några drag med rollern så tycker någon annan i familjen att dom behvöver uppmärksamhet på något vis..så ja.. det tar lite tid, men jävlar så snyggt det blir alltså!
 
Idag har jag iaf målat liiiite.. Sen blev det en vända till stan med kidsen, Cilla och Charlie.. Vi var på vetehatten och fikade, tog en vända på Lindex och Kapp Ahl,Dollar och sen en snabb visit till Frugan!<3 Hon visade vad hon köpt åt Alva i dop present och jag kunde inte låta bli att jubla högt när jag såg att det var den där JÄTTE gosiga mysiga NALLEN!:D Ååååh underbara fru! Den kommer bli så fin där i Alvas säng.. Vill bara ha ett eget rum åt Alva där man kan göra i ordning lite smått och få in alla hennes saker(är inte så mkt ännu, men de lär ju bli..) Funderar på att göra i ordning där i vindshallen åt henne, men gissar jag rätt så lär hennes storasyster och hennes polare leka som i paradiset och huxflux kommer jag hitta alla sakerna i hennes rum när det är dags för städning.. Kan inte förstå varför bebis leksaker är så mkt roligare än hennes leksaker, någon som vet?
 
hur som hellst.. vi får väl helt enkelt gilla läget och finna oss i att vi inte har det där extra rummet ännu och kanske sätta upp nån hylla med Alvas saker? ja jag vet inte.. har då en mkt bra ide om hur jag vill att Alvas rum ska se ut..
 
nå nå.. var som sagt till stan, fyndade inte dessmer idag.. ja.. lite julsaker på dollar förståss;D haha otippat va?!
när vi kom från stan, lagade vi middag.. gudomligt gott! Vi var nog hungriga allihopa,kött och pommes.. mumma!
Lilla O kom på besök, alltid lika kul att träffa honom. Det där med bröder är verkligen härligt, tänk att man kan älska någon så mkt fast man sällan och aldrig ses?! Sjukt.. 
 
Cilla for iaf hem vid nio och jag gjorde flätor i pigans hår så hon har lockar i morgon.. lika fina som faster Idas konstaterade hon. så ja nu hoppas vi att dom blir lika fina;)
Bäddade sen ner henne och gick ner och på nå konstigt vänster hamnade jag att sortera minis kläder, det är svårt att inse men även hon tycks ju växa och bli större.. Lååång har hon blivit tycker jag. underbara lilla sockergrynet! Efter att jag rensat och sorterat ut lite kläder så slog jag igång en tvättmaskin och sen hamnade jag här.. Datorn, Facebook och bloggen.. hmm.. fattas bara att Mini vaknar nu och vill tjorva lite sådär extra när jag är så här trött,slut i skallen och Älsklingen jobbar. nå nå nu vidare.. ska föra över lite bilder till datorn tänkte jag. hej på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0