det kommer stunder i livet...

som du älskar otroligt mycket och vill uppleva flera gånger om,det kommer stunder i livet som du inte ens önskar din värsta fiende...

idag har jag en såndär stund som man bara älskar och vill uppleva flera gånger om.


jag måste säga att jag förmodligen har världens mest underbara karl,han är allt jag kan önska. han är mannen som jag vill dela resten av mitt liv med. han får mig verkligen att må bra,känna obeskrivlig lycka och ingen kan få mig att känna mig tryggare än han! att krypa upp i hans famn och känna närheten och doften av honom kan få mig knäsvag,att se honom le med hela ansiktet får mig att le..lyckliga jag som har turen att få älskas utav honom.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken härlig känsla & kul att du mår så bra det är du värd Kramiz

Svar: kram :-)
Hanna Karlsson

2012-11-13 @ 01:01:07
URL: http://www.bjorkhallsbusarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0