03 – Min Familj

hmm.. det här blev ju lite splittrat.. i vanliga fall hade jag dragit hela ramsan om mamma,pappa,syskonen.. ja ni vet... men nu har jag ju faktiskt en EGEN familj.. vad räknas då till familj? Vi som bor här i huset eller hela familjen som är utspridd? Jag väljer kanske min egna familj som vi har byggt upp?
 
MIN FAMILJ: den består av 4 personer och en hund.
 
Pappan i huset heter Mattias,Mamman i huset heter Hanna,Döttrarna i huset heter Evelina och Alva och Hunden heter Donna.
 
Jag tycker om min familj,vi är ett glatt och rätt så mysigt gäng skulle jag vilja säga.
Evelina är Mattias  4 åriga dotter sen ett tidigare förhållande men jag måste säga att jag tycker inte mindre om henne för det, hon är en av dom goaste töser jag någonsin har träffat. Jag trivs med henne. 
Alva är min och Mattias gemensamma dotter som föddes nu i September i år <3 
 
Och ja.. donna är en jämthund som bara är..? Hon för väl med sig en stor del av glädje hit till huset, jag hade dock klarat mig utan henne då jag är allergisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0