Freeeedag ljuuuuva jävla fredag...

Gomorron alla monsterdiggare! Här sitter jag och har just käkat frukost,eller just och just en liten stund sen, pigis slog igång en film och roar sig med den. Är ganska så imponerad över hur hon faktiskt orkar kolla samma film om och om igen gång på gång.. blir hon aldrig less? Jaja.. jag hade förmodligen också någon favorit film när jag var liten;)  Lillebror O vet jag iaf hade dille på Lejonkungen. Han satt alltid och kolla de den medans han käkade apelsin.. Gissa om det gick apelsiner hos oss;D
Har äntligen fått tag på kusins bloggadress så jag var in där och snokade runt lite, känns som om att ordningen är återställd igen.
Jaha vad ska jag nu berätta? Att jag vaknade halv sju första gången i morse och då fick ett knä i magen.. Jag flyttade tillbaka pigis på mattis sida av sängen och försökte somna om, efter en stund lyckades jag äntligen och vaknade återigen halvåtta, Sjukt kissnödig! Rusade ner på toaletten och insåg när jag kom upp igen att pigis vaknat.. Jag la mig ner och försökte somna om.. tror ni det gick? öööh NÄ, Evelina låg i sängen och surrade för fullt tillsist orkade jag inte ligga kvar där och lyssna så jag klev upp på aningens buttert humör... Nu Ladda igång kaffe och sen läsa en liten stund tror jag :) På återseende mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0