Ett racer inlägg..

Idag fyller ju min fin fina älskling år <3
Har roat mig här hemma hela dagen med att baka muffins,en jordgubbskaka och självklart en tårta också :)
Jag la verkligen ner den mesta av tiden på tårtan och ändå blev den inte som jag ville att den skulle bli.. Jaja som jag sa till kusin E, förhoppningsvis stör jag mig inte lika mkt när det är skuret från den;D
Har dragit en snabbvända med snabeldraken också, tänkte ta och byta lite kläder då min outfit just nu består av mysbyxor och en grå ramirent t-shirt med jordgubbsfläckar! Känns väl kanske inte sådär jätte aktuellt om vi får födelsedagsfikagäster.. Nu dricka upp mitt kaffe och sen diska lite innan jag börjar med maten som idag får bestå av korv och spagetti.. vet inte varför jag tyckte det lät så sjuuuukt mkt godare än kyckling!? Jag är störd jag vet jag som inte ens tycker om korv.
Nå nå nu iväg! Tjingeling
Muffins med Romerskabågar :)
Och den berömda tårtan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0