En kopp kaffe..

.. ja, har just hällt upp en kopp kaffe här och sitter och avnjuter den här i lugnet. Har kört igång en ny maskin tvätt och diskat lite, måste vänta tills jag får mer varmvatten tills jag kan ta resten. Mia skulle dyka upp på ett tag så det blir trevligt :) Vad pigis donar med har jag faktiskt inte den blekaste om, tror hon antingen gick upp för att leka eller vila. Tänkte att jag här på ett tag ska kila upp och byta sängkläder:D (alla som känner mig vet ju hur otroligt mkt jag älskar min renbäddade säng!!!)  Haha ja de är inte lätt att vara en Hanna alla gånger;)  Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag utan kladdar väl mest vad som faller mig på :)  Är länge sen jag har haft sån här blogglust och idétorka! jobbigt läge kan man väl kanske säga:)  Sen Kusin Emelie om du läser det här så skicka gärna din bloggadress så jag kan fortsätta läsa den, har fått totalhjärnsläpp  och tappat adressen!:(  Nej nu leta fram rena sänglkäder och sen invänta att jag kan kila upp och byta dom!:D Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gissar på att det är mej du menar ;)

http://www.nattstad.se/emeliieolaausson

2012-05-03 @ 17:14:27
URL: http://www.nattstad.se/emeliieolaausson
Postat av: Hanna

Självklart är det dig jag menar gullet!;) <3

2012-05-04 @ 10:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0