Solstråle

Ganska otroligt vilken inverkan den där solen har på en! man blir på så sjukt bra humör när man ser den skina, man känner energi som försöker krypa in under skinnet på en:D
Idag är planen att fara ut och grilla med Daniel och Finaste Mia, Tyckte jag hörde något om att Linda och barnen också skulle med:) Blir ingen långtur utan bara ner till sjön, fanns tydligen pimpelfantaster ;)
Jag har just pratat med lillebror och frågat om han ville följa med men det hade han ingen vidare lust till... var ju lite synd men men en annan gång kanske. Igår var vi hos Farmor och farfar i princip hela dagen och där grillade vi lite och det måste jag upplysa er om var förbannat gott! Senare idag blire grillning  hos daniel och mia. Känns verkligen som en toppen dag idag! Nej nu kanske man skulle få på sig lite kläder och sen en repa förbi hakkas och Ica så jag får inhandla lite snuuuus:D tjiingeling mina raringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0