Fotografering :)

Idag tog vi fingrarna ur det berömda hålet och tog tag i fotograferingen som vi så länge har pratat om :)
Mia är ju som bekant sjukt duktig med kameran och idag fick jag den äran att vara det kameran riktades emot, det resulterade i över 400 bilder och jag blev riktigt toknöjd med över hälften av bilderna! Hur ofta händer det på en skala lixom?! Vilket som så blev det några timmar som flög iväg, lite sminkning och plantering av löshåret och på med kläderna så var jag redo. Måste säga att hon verkligen är duktig och anledningen till denna fotografering var att Mia skulle få bekanta sig mer med kameran och testa lite olika inställningar och det gjorde hon verkligen toppen bra!
Här bjussar jag på lite bilder, har lagt några på Facebook men kvallan blir på något konstigt vis mkt sämre där så här är dom i bättre kvalla för er som är nyfikna :)
Blev sjukt nöjd med bilderna måste jag säga :) inte så tokigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0