En på begäran...

... jag vet jag har blivit på tok för dålig på att uppdatera er om vad som faktiskt händer och sker i mitt liv och egentligen finns det massor som jag bara vill skriva här i bloggen men det får minsan vänta, har min "hemligblogg" som jag skriver i då och då nu är de dock länge sen men känner att det kan vara dags att skriva där också:)
Just nu så sitter jag här hemma med lillpigisen som rimmar för fullt medans hon ritar :)  Jag är helt fascinerad av hur många ord som kan komma ur den där lilla munnen på några sekunder ;) jaja men de är rätt trevligt när hon surrar och berättar allt hon bara kan :) Är ganska kul, trotts att vi har fått mysa hela veckan så tar våra samtal aaaaaldrig slut! Finns hur mkt som hellst att surra om och idag har hon fått för sig att lära sig FINSKA!!! HJÄÄÄLP! Jag som inte kan mer än några ord.. nå nå hon verkar nöjd ändå och perklar på med dom få finska orden jag faktiskt lyckats lära henne.. Låter rätt gulligt då hon uttalar en del ord...
Hur som hellst, har kokat mig lite kaffe här och tänkte försöka få i mig det, är så sjuuukt sugen på kaffe så ni kan inte förstå! Är så tråkigt att jag helt tappat lusten att äta. Ingenting är riktigt gott och allt jag äter tvingat jag i mig :/ men det kanske blir bättre snart? :) Man kan ju alltid hålla tummarna i varjefall..
Idag åker ewwe i väg till sin fammo och faffa, hon ska iväg och få träffa sin nya kusin:) Är verkligen blandade känslor nu när hon ska iväg, vem ska jag nu toka mig med och vad ska jag hålla mig sysslesatt med?! :O otroligt vad den där lilla donnan har tagit plats i mitt hjärta under dessa månader. Hon är ju bara så otroligt härlig <3
Jag är dessutom otroligt glad att jag har både henne och mattias i mitt liv och aldrig någonsin skulle jag vilja byta bort dom! dom här senaste dagarna måste jag säga att jag inte har kunnat låta bli att förundras hur underbart liv jag lever. Att jag har en underbar Familj som är min och älskar mig lika mycket som jag älskar dom.
Blev det mycket snack om kärlek här nu?;) Äsch då vi lämnar det nu så jag berätta om något annat skoj, frågan är bara vad.. Har världens lust att dra en utesväng med goda vänner, härlig musik,förfest,fix och don men nej nej.. nyårslöftet är ju till för att hållas :P
Har börjat lyssna massor med musik igen och jag gissar att det är det som frestar mig ännu mera just nu :)
Att jag har hittat låtar, låtar som jag bara älskar och vill inget hellre än att dra igång den på hösta volym, tror jag ska koppla datorn till tven och digga loss nu när jag blir ensam. Kanske fortsätter att riva tapet i vardagsrummet när jag känner humöret peppas till max:)
nej på återseende hörrni! Tjingeling
"jag tänkte på alla dom drömmar man drömt som
en efter en har tatt slut"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0