Brist på fantasi...

jaaaaa! Det har jag då verkligen! Håller snart på att slita lös stora tussar av mitt hår. Har suttit och kikat här på nätet efter en massa härliga texter men inget tycks duga för mig just nu, jag vill verkligen ha en fin liten text som jag kan försöka få ner på pottskåpet.. Känner mig så sjukt sugen på att få fram den kreativa delen utav mig.. men jag har liksom svårt att hitta den, är länge sen den delen av mig faktiskt var framme... Har iaf fått fingrarna i färgburken och målat det omtalade skåpet, och det blev självfallet vitt;) Jag har ju fått för mig att jag vill ha typ allting vitt.. Dock är det inte så kul med vita stolar och vitt köksbord när det finns en 4 åring i huset;) Hon är visserligen duktig på att tvätta händerna efter hon ätit MEN som sagt det är först efter att hon har ätit.
Nå nå.. vitt är snyggt och man får väl helt enkelt dra nått extra varv med trasan i mellanåt;)
Planen ser ut som så just nu att när pottskåpet har torkat så kommer den att ställas här i ett hörn i köket och köpmandisken kommer förhoppningsvis att hamna i hallen. Ska bara måtta så den passar bra där:P
Sen skulle jag vilja inhandla lite taveldukar i olika storlekar mest såna där mindre så jag får skriva ner några texter och citat som skulle passa bra här hemma :) Jag har så otroligt många ideer som snurrar runt i mitt huvud och inte vill något hellre än att komma ut! Till saken hör bara att när jag väl får ut ideerna så blir dom absolut INTE som jag har tänkt mig :/ hur gör man då?
Hur som hellst.. Hjärtat har nu ledigvecka vilket å andra sidan inte märks alls.. har ju knappt sett skymten av honom igår och idag,han har nämligen vart iväg och skruvat traktor med sin far.
Jag och pigis har donat på här hemma och  igår har hon lekt för fulla muggar och min kära kusin Josefin och Mallan förbi, var riktigt trevligt att träffa dom båda (ja självklart lilla nellie som också var med).
Sen på eftermiddagen/kvällen så började jag måla pottskåpet och pigis fortsatte sina lekar med dockorna och ja matti var ute och körde skoterlederna.. Efter målandet så blev det kvällsfika för lilla frökenbus och sen tandborstning och nattning innan jag hoppade i duschen och sen slängde mig framför tv:en och inväntade greys anatomy..
Idag började min morgon med att jag klev upp kokade mig lite kaffe och medans jag väntade på det så drog jag en rond med målar penseln så nu är pottskåpet färdigt!:D wiie.. sen blev det som sagt projekt leta texter... Har hittat en som jag fastnade för med samtidigt funderar jag om det kanske skulle vara snyggare med ett recept? ja jag vet inte riktigt, får väl fundera ett tag till så jag inte gör något förhastat som jag sen får ångra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0