Blåbärssoppa och sexköp...

Godmorgon och välkommen till min underbara värld!
Är helt slut i kroppen och huvudet och halsen och jaa rösten börjar väl göra comeback.. har ännu en sån där hes och sexig röst och ja ska jag vara ärlig så är det kanske den som lockar min karl till tokigheter;)  han kom med den brillianta iden om att det vore en perfekt morgon för sex och la upp det hyffsat fint, jag gav han  avslag på avslag och då kom det alla flickvänner fasar för" men älskling du får en femma" nästan så man tyckte lite synd om honom och skulle ha släppt till.. men i helskotta heller.. En liten uns stolthet måste man ju ha kvar i kroppen, såå... nej det blev inget ligga.. upp och hoppa och störtdykning i kläderna!
Igår gjorde jag ett läkarbesök på jourtiden 20.45 och fick ändå vänta en bra stund innan jag fick komma in och vad fick jag veta? jooo det jag redan visste att jag MÅSTE äta, det är väldigt VIKTIGT att äta.. DET FÖRSTOD JAG JU VERKLIGEN INTE SÅ DET VAR JU VÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT DUMT AV MIG ATT INTE TÄNKA PÅ DET! Vilka riktiga kioskmongon det finns allstå.. Nej nu mina vänner ska jag försöka få i mig något  ätbart genom att man tydligen MÅSTE äta ;)  Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0