Lyckorus!

Tjena hejsan mina raringar!
 
Jag vet att jag varit fruktansvärt dålig på uppdateringar nu den senaste tiden, men jag har ta mig tusan haft fullt upp hela tiden.. och fråga inte vad jag har gjort för det vet jag inte! Är så otroligt trött nu mest hela tiden och jag antar att det har med graviditeten att göra... Idag har vart en riktig racer dag, liksom igår och typ halva förrgår.. I förrgår och igår har jag bakat så det har stått härliga till.. Det vankas ju nämligen 24års kalas här i morgon ;) 
 
Frugan, hennes goa mamma, syster,Tindra och Texas var förbi igår också, riktigt trevligt! Tänk att man kan bli så lycklig av människor som man tycker om.
 
Sen på kvällen var hjärtat och hämtade hem pigis, så nu har vi henne hemma igen och gudarns så skönt det känns! Det blir så tomt när hon inte är hemma, har saknat henne rekord mycket! Antar att hon är i sandlådan och leker, tog in henne nyss så vi fick smörja in henne med lite solskydd och hälla i henne lite vätska, är sjukt vad man nojjar sig! Men är så tråkigt om dom bränner sig dom små sötsakerna:) Just nu sitter jag här hemma och känner lugnet efter att ha tagit en rond med vindan.. har bytt sängkläder,dammtorkat lite där och plockat undan.. har en förmåga att ligga kläder i en gigantisk hög brevid min sida av sängen, förstår inte varför!?;)  nå nå nu är det gjort iaf, och nedervåningen fick sig en omgång med snabeldraken... Nu stänga ner och och ladda igång kaffet, snart dyker Lina upp och sen även Anne :) på återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0