Lugnet lägger sig på 44:an

Och jag är verkligen helt slut som artist! Gaaah.. är ruskigt jävla trött idag, antar att det är förkylningen som tar ut sin rätt och bebis i magen gör väl sitt också skulle jag tro. Det börjar verkligen kännas nu. Har haft jobbigt jävla ont i förrgår kväll och igår, är först idag det har gett med sig, visst gör det ännu lite ont till och från men är verkligen inte i närheten av det som har varit, och förmodligen inte i närheten av det som komma skall;)  
 
Har ju sagt redan från början att jag tror bebis kommer före beräknat datum och dom här dagarna som har varit får mig bara att bli ännu mer inställd på det :P 
 
hur som helst, idag har det gått i lugnets tecken här hemma, har bara gjort dom där dagliga måstena och sen tvättat lite, tänkte att mitt hjärta ska få bära ut tvättkorgen åt mig så jag får hänga det sista och sen hoppas vi på lika blåsigt väder i morgon så jag får hänga ut dom sista bebiskläderna så dom får torka där ute.
 
Tänkte även bjussa er på lite mer bilder av mina nagelarbeten :) Har ju haft mina rara kusiner Emelie och Carro här idag och fick den äran att göra naglar och måla dom på carro, jag hoppas hon blev lika nöjd som jag ;)
 
 
 
 
 före och efter bild, carro som fick ställa upp :)
 
 
Kusin Emelie, fick med vita tippar ( franskmanikyr)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0