Förkylningen från helvetet...

Är täppt som bara den i näsan och jag är verkligen skit less på att inte kunna andas ordentligt:/ Idag har inte hänt speciellt mycket här hemma måste jag väl säga, har haft cilla på besök och det var riktigt trevligt. Sen dök Fammo K och  Pia upp på en snabb visit. Pigis har kommit hem igen och nu inväntar vi bara pappan i huset så är allt som det ska vara och ordningen är återställd igen :)
 
 
Har kört igång en tvättmaskin också, har äntligen fått fingrarna ur det berömda hålet och tvättat upp sista gänget med kläderna till bebis.. Släpade in vagnen idag också och mixtrade lite med den så man fick i liggdelen istället och det var betydligt lättare än vad jag hade trott.. Hade ju iofs cilla som visade mig hur det skulle se ut och tur var väl det, jag hade väl fått psykbryt om jag skulle ha börjat med det ensam här ;)
 
Pigis hämtade ner dockan och nu kör hon premiären på babyleksakerna, hon måste ju kolla så våran bebis har leksaker som håller måttet.. ;) 

 
nej nu kika till middagen så det inte blir kaos av det, kyckling och ris idag... mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0