Åter i min egen lilla bloggvärld!

Ja alltså jag kan ju konstatera som så att blogg.se är betydligt mycket roligare att skriva på än nattstad.. Kanske mindre läsare men vad bryr jag mig om det, jag menar.. jag bloggar ju för min egen skull och inte för någon annan.
 
 
Idag har vart en lång dag känns det som, hjärtat for upp till stugan och hämtade pigis och jag donade på lite här hemma med "testa-nagelmålning" sen kom kära mor hit och jag fick nöjet att måla hennes naglar, blev ruskigt fint! vi vart sjukt nöjda båda två :)  Körsbärsblommor blev motivet. Sen när vi var färdiga med det ( toga ca 2 timmar) så var det middagsdags och sen kalas hos liten Moa som hade sitt 4-års kalas idag, hon fyller ju år först den 11:e men som sagt.. kalas idag. Efter kalasandet for vi till 57:an (farmor och farfar) Fick måla fammos naglar blev leopardmönster på henne, även hon riktigt nöjd :)  Känns riktigt kul!
 
Så nu inväntar jag att det ska komma fler som vill ställa upp och testmålas på innan jag börjar på allvar.. hade velat testa några naglar till faktiskt. Har beställt hem ett sånt där nagelkit så jag kan börja göra Gelenaglar också, så nu mina vänner är det bara börja boka in tider för att få naglarna förlängda och dekorerade/målade till ett billigt pris. Dock får ni ha i åtanke att jag inte är utbildad utan gör det för att jag tycker det är kul, ni som känner mig vet ju att jag är en riktig pysselmaja!:P
 
 
Nej vet ni va kära vänner nu tänker jag gå och borsta tänderna och sen ska jag krypa ner under mitt täcke och gosa kudde! Godnatt allihopa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0