Söndag i stan...

... är länge sen jag var en söndag i stan måste jag säga. Har tillbringat mesta delen av gårdagen här hos frugan och även natten:)  Mysigt värre! Jag måste säga att det har vart sjukt välbehövligt! På tal om sjuk så börjar jag faktiskt känna mig lite krasslig, känner mig sjukt trött, har huvudvärk och nästan sådär febrig. huvva :(  nå nå... är väl bara hålla tummarna och hoppas att jag klarar mig undan nån förkylning eller vad fan det nu är som är på G.
Funderar på om jag verkligen ska orka åka hem idag, måste säga att det är med blandade känslor som jag är "borta" en del av mig vill bara hem så jag kan lägga mig i min säng med mitt täcke och mina kuddar och bara sova.. speciellt nu när jag börjar känna mig krasslig,medans en annan del av mig ännu vill stanna i stan och bara vara.. Ja frågan är hur man ska göra... vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0