Med blandade tankar och känslor..

.. är det jag skriver ikväll.. Är verkligen länge sen jag har gett er ett sånt där inlägg om hur jag faktiskt känner. Med risk för att trampa många av mina älskade vänner på tårna(menar inte att vara elak, men de är så här jag känner).
Men samtidigt kan jag tycka att är ni verkliga vänner tar ni inte illa upp och faktiskt förstår mig i stället.
Idag har det känts som en sån där dag då jag bara vill öppna upp mig för någon och berätta om precis allt som rör sig i mitt huvud och i min kropp.. Jag har verkligen inte NÅGON just nu som jag känner att jag kan lita på och blotta upp mig helt och så fullt för. Jag har verkligen många fina och underbara vänner som ställer upp på mig och jag vet att dom sakerna jag berättar skulle stanna helt tryggt hos hälften av dom och jag vet vilka också. MEN någonstans under min resa på dessa 2 åren så har jag blivit "skadad" och helt enkelt tappat tron och tilliten till ALLT och ALLA.. Och nu säger jag inte att det beror på vännerna utan till stor del på grund av mina egna val och felsteg.. Jag har sett hur hemskt jag kunnat svika och vad säger att ingen kan svika mig lika hårt och illa?
Nånå.. nu var det inte tänkt att jag skulle låta hemsk och gnällig utan ville bara få fram att jag faktiskt hade behövt någon som bara lyssnar och kan hjälpa mig att styra upp allt som jag styrt åt helskotta.. Hur som hellst så måste jag då säga att allt känns milljoner gånger lättare just nu bara för att jag har min finaste älskling med mig. och vet ni? 2012 kommer bli ett sjuhelvets bra år!:D Det känns som att det finns en underbar liten lyckokänsla som kryper omkring under skinnet på mig och biter mig i någon nerv då och då så hela jag blir helt hyper och bara älskar livet!
Två dagar innan jag "riktigt"träffade Matti så hade jag gett mig fan på att killar ska banlysas och jag ska leva som en ensam gammal hagga med mina katter tills jag dör av råttpest eller nått.. MEN sen rusade ju älsklingen bara rakt in i mitt liv och han slog verkligen mitt kaos i små små spillror och nu på något höger är jag här med min underbara älskling som verkligen fick mig att ändra på allt på 2 jävla sekunder! och vet ni? Ingen och då menar jag ingen kan vara lyckligare än vad jag är just nu! Finns så otroligt många faktorer i mitt liv just nu som klaffar perfekt med varandra! Nu kan jag ärligt säga att det faktiskt är min tur att vara lycklig!
Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: becka (e-tuna bo)

Låter som att du har hittat mannen i ditt liv, den man länge söker. Hoppas allt blir bättre med alla känslor och tankar.:)

2012-01-17 @ 23:59:09
Postat av: mallanf

<3

2012-01-18 @ 09:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0