Lycka <3

Idag känns det som en sån där dag då jag känner mig riktigt lycklig.. Har kommit till stan för ett litet tag sen och har egentligen annat att göra men känner att jag måste få skriva av mig lite innan jag sätter igång.. I mitt liv händer det massor just nu, en massa omställningar som jag jobbar på.. som jag sa 2012 kommer bli ett år fullt av förändringar och det är både på gott och ont :)  Mer om det kommer i ett annat inlägg..
Har kickat igång radion nu och ut strömmar det en massa bra musik, de om något kan ju verkligen få en på ruskigt bra humör!  Jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera bloggen just nu, men har så otroligt mkt i huvudet och så otroligt mycket jag ska hinna med.. Det är inte alltid lätt att vara i mina kläder :P
Nej vet ni va.. Julen är näst intill ner plockad här;) tidigt upp och tidigt ner ..;P de är som det är..
igår var vi till sammakko och gratulerade min kära far som fyllde år, där bjöds det på tårta och trevligt sällskap en liten stund innan vi begav oss hem för att få upp några tavellister och sen nerbäddning brevid min älskling..
Att vakna upp brevid den där underbara människan kan ju självklart inte göra en annat än lycklig! men vet ni?
nu ska jag minsan ta och vika kartongen och sen mina vänner ska jag fylla kartongen  med massa kul:)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0