Lista 1

Har någon sagt "förevigt" och sedan svikit dig? Jadå de har hänt

Din relationsstatus? I ett förhållande
Tänk tillbaka på början av 2011, dejtar du fortfarande samma person? Nope det gör inte, jag dejtar inte alls <3
Första tjejen du vänder dig till? hmm.. Fammo, räknas hon?:D
Är det någon som ogillar dig för något du gjort? Haha! Ohja!
Vad stoppar dig från att satsa på killen du gillar? inget alls, jag har killen som jag gillar
När var senaste gången du grät? hmm.. kommer inte ihåf vilken dag det var.
Finns det någon du skulle göra allt för? SJÄLVKLART! La Familiá och mina närmaste vänner..
Vilken är din favoritlåt? Oj, ja det finns ju ett gäng faktiskt
Nämn en artist som ser riktigt bra ut? Oj, jag har ju inte så bra koll på dom.. får nog återkomma med svaret på den.
Hur många personer kan du berätta allt för? Det finns inte allt för många faktiskt.
Betyder den senaste personen du höll hand med något för dig? Ja :)
Beskriv dig själv med ett ord. hmm... hannakarlssonisdashiiiiit!
Vilken killes nummer har du memorerat? hmm.. tror de skulle vara henkas då bara för att han och cilla har nästan likadana nr:)
Är det svårt att få dig att skratta? nej det kan jag väl inte påstå
Har du en bästa vän som känner dig utan och innan? haha ohja! mer än en..
Är du nöjd med ditt liv just nu? Skojja inte! det är toppen
Vad har du för framtidsplaner? jisses.. de är många, vill bla börja plugga igen:)
Har du någonsin varit "den andra personen" i ett förhållande? nja det beror på hur man ser det, kan väl inte direkt räkna det till ett förhållande..
Har du fått ditt hjärta krossat? jo,tyvärr
Har du själv krossat någons hjärta? samma svar som ovan.. tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0