JA, jag ÄR en dålig människa..

.. jag vet att jag verkligen har varit jätte dålig på att uppdatera nu den senaste tiden. Men man skjuter upp det och på nå vänster så tänker man att man hinner sen eller tar de i morgon. Men nu är jag här :)
Har väl egentligen haft det ganska så fullt upp..  men men thats my life ;)
jaha så vad händer?... mitt sluta snusa går inte sådär extremt bra men jag har väl egentligen inte gjort några större ansträngningar heller.. dumt jag vet, men men det kommer väl en dag då de är dags helt enkelt.
Sitter just nu här hemma och myser i soffan och känner mig nöjd efter en toppen dag!:) Har vart förbi hos mormor och morfar på fm.. Trevligt värre!:)  Var förbi hos kusin J också och där gjorde hjärtat oss sällskap innan vi for iväg och inhandlade presenter åt lilla fröken bus, har även letat partyhattar för glattalivet över hela jäkla stan känns det som och vi kan inte hitta det någonstans, så ja vi får väl helt enkelt göra egna om vi ska ha några :P
Hur som hellst, middag blev det hos mormor och morfar. Det var riktigt trevligt, Ewwe tyckte dock inte att hon skulle äta leverbiff och absolut inte ha den på tallriken heller så den sopa hon iväg över köksgolvet. Jag kan ju tycka att hela scenen var lite komisk medans älskling inte alls uppskattade det, var rätt kul att se hur han reagerade och faktiskt höll humöret ;)  När vi kom hem så gjord vi ett ryck här hemma, och nu är tvättmaskinen klar så dags att hänga upp tvätten, pigolinen är duschad,hjärtat har dammsugit och vi har plockat lite här.
Nu göra någon sorts nytta eller nå :) tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0