idag...

... har vart en sån där dag som jag egentligen inte gjort något vettigt alls.. I morse bar det av till sammakko och lite kvalitetstid med mina kära farföräldrar då matti, pappa och lelle drog ut för att trampa skoterled... När dom kom tillbaka så käkade vi middag och sen for jag och älsko hem. Slog igång en film och mös på här i sängen en stund innan vi lagade middag som idag bestod av tacos!:D mumsigt värre.. Efter det for vi förbi hos Daniel och Mia på en kopp kaffe och en riktigt trevlig stund, dom är som goa dom där två :)  Efter att vi varit där så for vi till sammakko igen och hämtade <3:ats skoter som han lämnade där tidigare.. Planen blev nämligen som så att om det inte är allt för hemskt väder i morgon så pyser vi ut och grillar med Daniel,Mia,Julia och hennes pojkvän:) Svängde sen förbi hos cilla och henka och även dom verkade sugna på att följa med. Så jag håller tummarna på att det inte är allt för kallt och allt för dåligt väder i morgon! :)
När vi kom hem från vårat "kvällsäventyr" så plockade jag fram min målarlåda och <3:at for ut med skojtran en sväng han skulle och hämta någon sladd eller nått sånt.
Har egentligen inget vettigt att skriva men känner att jag bara vill skriva massor:) sällan jag har denna blogglust.. kanske leta fram en sån där lista att dona med? öööh.. ja jag tror fan jag göre, tyckte minsan att min kusin såg ut att ha en kul :) tjingeling så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0