en trött dag..

Är trött som en jävla gnu idag och varför vet jag inte, har verkligen inte gjort dessmer.. Vaknade just innan 10 idag och innan jag hade släpat mig upp ur sängen vet jag inte alls vad klockan var. Slog igång en tvättmaskin, finns en heeel deeel att tvätta. Skönt när det är gjort! Ringde fammo och faffa idag och min kära faffa fick hämta mig till sammakko så jag passade på att besöka dom och det var riktigt mysigt som alltid :) Jag och hjärtat blev bjudna på middag och inte långt efter att vi ätit for vi hem, båda två var trötta som bara den, kom hem igen.. Slog igång en ny maskin och hängde upp den redan tvättade tvätten och sen intog jag ryggläge på sängen.. Höll just på att somna när hjärtat kom upp och sen när jag höll på att somna igen så ringde pappa och då gav jag upp de där med att faktiskt försöka sova. Det är nog inte meningen att jag ska sova nu tror jag.. :/ Får väl helt enkelt sysselsätta mig, funderar på att dra fram mina färger och måla lite men de kändes väl också jobbigt egentligen, fast lite skaparlust har jag allt. Är allt för länge sen jag målat.
Fick nått sån där ryck innan om att jag ville göra något kul, men vad gör man nu? Jag menar det finns inte så jäkla mkt att göra. Eller.. jo egentligen, men känner verkligen inte för att ta itu med den där blandlådan där nere..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0