En massa vilja men ingen ork..?

Har verkligen inte den där riktiga orken.. Vill göra så otroligt mycket just nu, jag och hjärtat hittade skitläckra tapeter som vi vill sätta som fondvägg i vardagsrummet och vet ni? jag tror det kommer bli sjukt läckert! Saken är bara den att vi skulle behöva välja någon passande färg till övriga väggarna.. men vilken?
Tapeten vi hittat är väldigt mörk så man vill ju samtidigt inte sätta resten allt för mörkt då vardagsrummet inte är så jätte stort. Nå nå de återstår att klura på.  Sen hade jag på något vänster velat få i ordning i vindshallen, känns som att det just nu är någon sorts avlastningszon. Hmm.. ja de återstår att se.. Nu ska jag dra på mig ett par byxor och sen ska jag ladda igång ännu en tvättmaskin innan jag börjar med dagens middag, KORVSOPPA!:D Mumma vad gott det ska bli, sen blire rensning av frysen och bakning på schemat. Idag tänkte jag satsa på att baka kärleksmums och chokladbollar inför kalaset :)
Några förslag vad mer man kan baka och ha på ett 4 års-kalas?:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker verkligen att du borde ta dig ner hit skulle vara skit kul! Ska försöka ta mig upp tänkte jag också. Dock blir det nog inte en på ett tag eftersom pengar måste finnas. puss på dej kusin!<3

2012-02-01 @ 21:03:55
URL: http://www.nattstad.se/emeliieolaausson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0