En helt vanlig dag :)

Här sitter jag hemma vid datorn och väntar på några uppdateringar så jag kan köra igång mitt simsande!:D wiiee..
är länge sen sist nu jag spelade. Gudarns så jag ser fram emot det.
Denna dag har gått i lugnets tecken, blev stan med cilla och liten moa en sväng idag, var in på Lindex och köpte mig
en hårfärg och sen var jag förbi i lghten en sväng och jag måste säga att det känns skumt att se den så tom:P men ändå
känns det som att det är massor med saker kvar där!:D Måste se till att få dom lite "större" grejerna därifrån längtar ju
efter att få min vita byrå på plats i sovrummet! Är ju gode mysigt i vårt sovrum nu och mysigare blire! <3
Ikväll har vi haft besök av Daniel och Mia, Daniel skulle hjälpa hjärtat en sväng och jag å Mia fick oss en trevlig
pratstund här inne i värmen..:) vi har ju fått rena rama vargavintern nu med all kyla;) heeeeela 18,8 minus ute nu..
Kan ju trösta mig med att det har blitt varmare nu iaf, när vi kom hem från stan så var det -23... huvva!
Nå nå ska kika hur de går för uppdateringen och sen kila på toa! tjingeling!
Här sitter jag hemma vid datorn och väntar på några uppdateringar så jag kan köra igång mitt simsande!:D wiiee..
är länge sen sist nu jag spelade. Gudarns så jag ser fram emot det.
Denna dag har gått i lugnets tecken, blev stan med cilla och liten moa en sväng idag, var in på Lindex och köpte mig
en hårfärg och sen var jag förbi i lghten en sväng och jag måste säga att det känns skumt att se den så tom:P men ändå
känns det som att det är massor med saker kvar där!:D Måste se till att få dom lite "större" grejerna därifrån längtar ju
efter att få min vita byrå på plats i sovrummet! Är ju gode mysigt i vårt sovrum nu och mysigare blire! <3
Ikväll har vi haft besök av Daniel och Mia, Daniel skulle hjälpa hjärtat en sväng och jag å Mia fick oss en trevlig
pratstund här inne i värmen..:) vi har ju fått rena rama vargavintern nu med all kyla;) heeeeela 18,8 minus ute nu..
Kan ju trösta mig med att det har blitt varmare nu iaf, när vi kom hem från stan så var det -23... huvva!
Nå nå ska kika hur de går för uppdateringen och sen kila på toa! tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0