12-01-01

Gokväll mina vänner och alla andra odågor som har hittat hit...

För er som inte vet det kan jag berätta att jag slutat snusa och igår vid den här tiden så spottade jag ut min allra sista snus.. och TRO mig jag är på allt annat än bra humör.. mår inte alls bra idag.. huvudet dunkar och det kliar nå så djävulskt i  överläppen! Jag vill inget hellre än att ha en vanlig jävla snus!  Fattar inte ens hur jag har tänkt, smartskafftet karlsson hade ju iaf kunna inhandla en dosa Onico för att iallafall ha något under läppen!


och NEJ huvudet dunkar inte för att jag druckit alkohol utan för att jag helt enkel slutat snusa, jag och alkoholen har gjort slut nu över nyår iaf, känner att det inte skadar med en nykter nyårsafton.. jag vet inte när jag haft ett nyktert nyår sist..

Jeje.. gårdagen var iaf sjukt mysig och vid 17-tiden kom älsklingens farmor hit, då vi bjudit in henne på middag.. Middagen bestod av kycklingfileér som vi skar snitt i och fyllde sen med en röra "yrttivaaraspecial" och till det var det färskpasta, sallad och vitlöksbröd! sjukt gott vart det iaf!:D  och efter middagen och när K åkt hem så slängde vi oss på sängen en stund innan vi begav oss till sammakko och klubbis där det var lite nyårsfirare.. efter en liten stund där for vi till farmor och farfar.. åt lite kvällsfika och sen begav vi oss hemmåt för ett gäng söööömn..  i morse blev det en riktig sovmorgon vilket fröken karlsson  mycket väl kan ha behövt... När vi sen klev upp kokades de lite kaffe och pysslades med allt från pysselboken med kitty, cernitleran, och barbiedockorna.. hjärtat har donat med något här ute på gården ett tag och vet ni? Idag känner jag mig verkligen som världens hemskaste och uslaste flickvän..  Men snart borde "riktiga" Hanna vara tillbaka:)

Nej nu ska jag minsan kila ut i köket och kolla om jag möjligen kan hitta något att äta så jag inte blir ännu mera otrevlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0