Stugmys <3

Ja! Efter en hel helg uppe i killinge med hjärta, pigis och hjärtats föräldrar är jag verkligen hel nöjd! :)  Har varit huuuur mysigt som hellst. När vi kom från stugan så for vi förbi storstan och handlade lite innan vi hämtade mat och for HEM <3 HAr som sagt vart jätte härligt att vara borta men gud så underbart att få komma hem;)
Har slängt i en färg i håret och ska strax hoppa i duschen innan jag blandar ihop lite dipp och skär upp gurka och morotsstavar:D här vankas det nämligen filmkväll med min underbara karl i kväll:)
Pigis har precis duschat hon också och är strax på G i säng, en trött liten donna efter all utelek och friskluft i helg :)
Fast jag måste ju säga att jag klandrar henne inte jag och matti är nog minst lika trötta :)
Ska iaf bli skönt att få duscha och sen faktiskt få krypa ner i egen säng när det är sovdags.
Vet inte vad mer jag ska berätta för er..? Någonting som jag har glömt? njaa.. jag tror inte det.. isåfall kommer de väl en uppdatering senare eller i morron! Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0