Kan man något annat än le...

När man vaknar på morgonen och inser att det är strålande härligt väder ute?!
Nej jag tror fan inte det. Fick mig en härlig sovmorgon vaknade just efter nio och låg kvar i sängen, drog mig lite innan jag klev upp. Ringde cilla och kollade så dom ska vara hemma, tänkte vi skulle åka förbi där och hälsa på. Hennes mamma har ju kommit upp och såklart vill jag ju träffa henne en sväng :)
Min helg har vart underbar kan jag upplysa er om! Vart en vända ner till uppsala och mina farbröder:D
Åkte på torsdag efter mitt läkarbesök, så vi var nere i knutby vid tolv halv ett tiden på natten, Farbror Roger med familj väntade oss och jag blev inte ens förvånad av att vi möttes av en snöskottande farbror mitt i natten;)
Vi hade skit trevligt där och på lördagen åkte vi till farbror mikael och kusin Linus. Gudarns vilken underbar helg! Önskar bara att den hade varit längre och att vi hade fått mer tid att umgås än dessa korta dagar. Det går fort när man har roligt ;)
Hur som hellst igår morse/fm rullade vi norrut igen och ni som har mig på FB har ju egentligen följt mig på hela resan:)  Nå nå nu tänker jag minsan ta och pilla in en snus och sen mina vänner ska jag invänta min karl som har farit och lämnat traktorn, han har roat sig med att skotta gården. duktig han är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0