ingen rubrik

Hej mina raringar, förlåt att jag inte uppdaterat på några dagar igen, men har verkligen haft fullt upp i helg:)
Fredagen var det förberedelser för kalaset och mys med mina favvisar.. Lördag hade vi ju som sagt kalaset och jag tror pigis var riktigt nöjd. Var mysigt med massa folk som man tycker om:)  På Lördag eftermiddag blev det köttsoppa  hos fammo och faffa och sen igår söndag fick vi nå ryck och for förbi sammakko, hämtade cilla och liten moa och drog ner till luleå för att käka:) Hamnade på donken och givetvis en vända förbi rusta:)  var in på media markt snabbt och hämtade ut Råbins telefon och vi hittade även några filmer:)  var hur som hellst en riktig mysig dag igår :)  Idag har jag sovit till halv tio och tänkte att jag kanske skulle göra ett ryck här hemma. ta fram lite köttfärs och tina innan jag tar och städar undan alla ballonger,serpentiner och allt "kalasande" känns som att det får räcka med sånt ända fram till hjärtats födelsedag ;)
Från det ena till det tredje kan jag även upplysa er om att min nacke verkligen gör sig påmind och jag undrar om det inte är efter olyckan.. är tredje dagen nu som jag känner att den är helt väck...:/  är sådär slut i nacken är jätte jobbigt att hålla den upprätt visa stunder och det känns lite läskigt måste jag erkänna.
Nej nu slå igång en tvättmaskin och sen ner och vika tvätten som hänger på sträcket i källaren!
Vi höres! kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0