HannaSofiaKarlsson

HEJ! Här är jag, Är trött som bara tusan och tänkte bjussa på ett kort litet inlägg innan jag hoppar i duschen och sen kryper i säng. Hjärtat är ute och donar med bilen lite och jag känner verkligen att jag inte orkar vänta med att krypa till sängs tills han kommer in.  kan ju alltid hoppas han hinner in innan jag har skrivit klart och hunnit duscha;) är ju så ruskigt kallt/tomt/tråkigt att lägga sig ensam.
Idag har jag tillbringat min dag hos farmor och farfar, där vi fick middag innan vi begav oss hem..
Har väl egentligen inte gjort sådär jätte mkt idag, stickat.. stickat och stickat och såklart surrat en massa med fammo och faffa<3
Helgen närmar sig med stormsteg och jag har blandade känslor för helgen, självklart kommer det bli skit kul men det lär bli fullt ös och med tanke på att jag har vart trött hela veckan så känns de lite tungt:P
Nå nå.. Har bakat igår iaf och det känns skönt att det är färdigt nu är det bara tårtan kvar att göra och den gör vi på fredagkväll eller lördag morgon:)
Kan även berätta för er att jag tänker hämta en ren handduk och sen slänga mig i duschen! GOOOOONATT!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0