En Onsdag...

Sitter här hemma och känner lugnet, ska just till att ladda kaffebryggaren får fin besök av MIN Anne och MIN Becca! Gudarns så mysigt att få hit mina bruttor, två av favoriterna på en och samma gång!;D Lyckliga jag!
Idag har väl egentligen inte hänt så mkt, har haft mina kära farföräldrar på middag <3 och har väl egentligen inte gjort dess mer vettigt, har nyss diskat undan lite här och nu medans jag inväntar besöket så funderar jag på att fortsätta riva tapet i vardis.. tror de kan bli riktigt nice när vi får klart det där inne:)
I morgon ska jag på läkarbesök klockan halv tio och när det är gjort då blire minsan hopp i bilen och sen en vända förbi smakko och hämta pappsi innan vi rullar ner mot mina kära farbröder!:D Wiiie! En helg i deras gemenskap och att få träffa kusinerna känns underbart kul!:D Ser verkligen framemot det, MASSOR! <3
nej nu tapetrivning nästa... på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0